16 maj 2011

Nu har jag haft 5 lediga dagar och inte en endaste av dom dagarna har jag kunnat sitta ute i solen och bli brun! :( Riktigt taskigt av väderguden och välja regn, hagel, åska och blåst på mina lediga dagar. Fast har ioförsig haft några fina timmar varje dag, men hade varit härligt med en riktigt solig dag i bikini på altanen typ.

Hur som helst, har haft en helt underbar helg och jag bara älskar mina vänner så mycket, tror inte ni förstår vad ni betyder ♥ Dock har jag insett att jag inte är 18 år längre, sprit två dagar i rad är för mycket för min lilla kropp (och knopp!). Men roligt har vi iallafall haft det och nu blir det två långa, vita veckor hihi litet bildcollage från min vilda och dyra helg ;)



Denna vecka sattsar jag hårt på min lilla älsklings Gustav. Blir tömkörning och promenader fram tills på torsdag då vi ska till Sharpman och prova ut nya sadlar. Hans nuvarande ligger inte alls bra och vill då inte rida alls med dom. Sen ska vi på vårat första "minimeeting" i helgen, lite nervöst. Blir första gången Gustav går hoppning två dagar i rad, på gräs dessutom, dessutom debut i en klass! Sen blir det ju extra spännande i och med att vi då har ny sadel och ska prova två nya bett. Men jag är supertaggad, det ska bli så himla roligt med tanke på hur fräsh han känns! :) Har inga förväntingar eller förhoppningar så, utan det ska bara bli roligt :D


För er som frågar om bloppisen. Sadelgjorden och kandartränset är sålt. KL tröjan och Tretornstövlarna finns kvar, vid intresse maila [email protected] . Kan inte riktigt hålla koll på alla kommentarer i bloggen.. Hoppas ni inte glömmer att kika in på Charlies blogg också! :-)

Kommentarer
Postat av: Moa

Vad härligt för dig! Saknar ditt bloggande! Hoppas det går bra på tävlingen och ha det så roligt :)

2011-05-16 @ 22:18:22
Postat av: Maria

hahah så dyr vart väl inte helgen.. inte lördagen iaf.. hahah

2011-05-19 @ 21:54:51
URL: http://marrejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback