14 november 2011

Hurtbulle .

Vilken jäkla dag, snacka om att jag har legat i, känner mig som en riktig hurtbulle idag! 
Klockan ringde 05.50 imorse, då var det dags att ta på sig träningskläderna, mössa och vantar och cykla ner till SATS för att möta upp Issa, morgonträning stod på schemat. 06.30 satt vi inne i träningssalen på våra kära cyklar och körde ett spinningpass på 45 minuter, snacka om att benen var sega sen! Hade tänkt basta och ta det lugnt efteråt med insåg att jag hade utsläppet i stallet så blev istället full fart ut till Fursta för att släppa ut pollarna.

08.40 var hästarna ute i hagen och verkade nöjda. Sen var det bara sätta fart med alla sysslor. Gustav är helt hyrsterisk just nu att hantera, han har blivit en 3årig hingst på nytt nu - typiskt Gustav beteende när han vilat. Kommer bli ett helvete att sätta igång honom haha, men jag längtar! Klar i stallet var jag 9.45, då var det bara full fart hem, slänga i sig lite mellanmål, duscha och göra sig iordning för jobb.

Och på jobbet var jag 12.00 och jobbade fram till klockan 20. Riktigt seg dag på jobbet då jag var otroligt trött och hade så ont i benen och rumpan att det till och med gjorde ont att sitta i kassan och försöka ha böjda ben haha fytusan - jag hade aldrig klarat denna dag utan kaffe, that's for sure!

Väl hemma var jag inte förns 20.30, då satte jag igång med matlagningen. Pojken min hade önskat pannbiff med potatis och sås, tack för den! Blev tvungen att leta upp ett recept på internet då det slog mig att jag aldrig tidigare lagat denna mat tidigare, dessutom är jag värdelös i köket haha, som det såg ut i köket när jag var färdig! Men det gick faktiskt att äta och det var ganska gott måste jag säga. Nu är jag så jävla trött att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen faktiskt haha, äta mat klockan halv elva kanske inte är optimalt ;) 

Såhär se förövrigt Gustavs sår ut, dagen innan stygnen ska tas bort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback