4 november 2011

Fredag .

En fredag som kommer gå i ett! Därför unnar jag mig en stund i soffan med datorn i knät och bara ta det lugnt. Har varit i stallet nu på morgonen, tvättat Gustavs sår, gått en 10 minuter i paddocken och tagit ut honom i hagen. Såren såg väldigt fina ut idag och han hade ingen feber, skönt, då kan vi utesluta infektion (i alla fall i dagsläget). 

Ska tillbaka till stallet igen vid 15-tiden, gå en promenad igen med Gustav då han blir mycket bättre efter att han rört på sig. Sen får han gå in och vila i boxen. Det blir en trejde vända till stallet idag dessutom, klockan 18 ska vi bygga bana och fixa allting inför våran Pay & Jump imorgon! Hoppas ni inte glömt anmäla er? ;)

Däremellan ska jag hinna slänga in två tvättar i maskinen, damsuga rummet, äta och köra hem Marcus som just nu ligger och sover. Fullt upp helt enkelt! Ikväll ska jag in till stan, måste sova i stan under helgen då båda bilarna är upptagna och då har jag ingen möjlighet att ta mig till jobbet, så får helt enkelt checka in hos Marcus denna helg :)

Har förberett lite tidsinställda inlägg under dagen, så ni ska ha något att göra! 


Från ridpasset i tisdags, 10 minuter senare låg Gurra & Ja på marken i leran.. 2 minuter efter de var skadan framme..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback