Dag 10

5 saker du inte visste om mig .

Jag kan inte komma på någonting roligt eller bra att skriva här! Det känns som att ni vet det mesta om mig (iallafall de som följt bloggen länge) eftersom jag är väldigt öppen och ärlig i bloggen. Men jag gör ett tappert försök, men det kommer bara att bli fem tråkiga punkter och inte speciellt hästrelaterat.

» Jag är shoppingberoende av hästsaker - man kan aldrig ha för mycket schabrak!

» Mannen i mitt liv är Håkan Hellström, han är som en drog. Känns som jag klarar allt om jag lyssnar på hans låtar.

» Jag hatar att förlora, speciellt i spel. Ganska god förlorare i ridningen, men utanför ridningen är jag en vidrig förlorare!

» Jag har jättedålig och känslig hy, "lider" av en hudsjukdom som liknar acne, får rodnader, esksem och typ sår/blåsor på armar, rygg och ansikte som kliar.

» Jag avskyr att vara med på bilder ect. pga mitt utseende och har extremt dålig självförtroende.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej :) har du sålt din KL dunväst? :)annars är jag intresserad. mvh

2011-11-13 @ 20:45:41
URL: http://eemiliaaramo.blogg.se/
Postat av: Emmie

Du är ju hur söt som helst ju, du "borde" inte ha problem att bli fångad på bild!

2011-11-13 @ 21:11:05
Postat av: Annah

Nu blev jag förvånad, du som är så snygg!!

2011-11-13 @ 23:10:56
Postat av: Jenny

Då borde verkligen inte ha dåligt självförtroende, jag tycker du är jätte söt!

2011-11-14 @ 18:52:06
Postat av: Rebecka

Du som är så vacker :)

2011-11-14 @ 18:56:29
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/
Postat av: Josefin Mellström

Men Tess - du är ju skit snygg !! (:

2011-11-15 @ 11:52:23
URL: http://mejosefin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback