Dag 13

Min högsta dröm .

Just nu är min högsta dröm att Gustav ska bli bra, så fort som möjligt..
När jag var mindre var min stora dröm att rida SM, EM, VM, OS och att rida i landslaget, ja jag skulle helt enkelt rida allting, vara i toppen och leva på min ridning. Idag ser drömmarna helt annorlunda ut.

Jag vill ha ett roligt liv tillsammans med hästarna, jag vill ha det som hobby och inte som yrke. Ridmässigt vill jag rida 130 hoppning, vore kul att prova någon 140 också, men det känns långt borta. Jag vill även rida LA dressyr samt prova på MSV C. Framför allt ha ett roligt hästliv, utvecklas och att - såklart min häst får hålla sig frisk och stanna hos mig så länge som möjligt. Som vilken annan "svensson" som helst helt enkelt ;)



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej, ,första gången jag kikar in på din blogg och trots att detta låter som världens skummaste sak att skriva, till någon man inte känner, så måste ja säga att jag är as lik dig (mkt yngre, men à du fattar) inte till utseendet men i tankarna :P as fin häst btw, ni ser skit bra ut tsm :)

2011-11-24 @ 20:29:26
URL: http://Miimmis.devote.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback