Dag 19

Bild på min bäst vän/vänner och varför den/dom är min bästa vän .

Frida Örnborg .
En av de äldsta och finaste vänner jag har! Har känt varandra sedan ja, jag vet inte ens hur länge. Vi red på ridskolan ihop, i samma grupp från första början till slut. Tävlat ihop, vi har nog gjort det mesta ihop. Kan berätta allt för Frida och jag vet att sakerna stannar där, hon är en helt underbar vän som jag aldrig vill förlora! ♥
Att vi numera är stallkamrater dessutom är det bästa som hänt, bästaste Frida!




Maria Jonsson .
Min underbara arbetskamrat och vän. Vi har verkligen funnit varandra och jag avgudar mer eller mindre denna människa, hon är helt underbar! Skulle aldrig klara av att jobba utan henne. Jag vet att jag kan ringa Maria vilket tid som helst på dygnet och bara prata av mig, hon skulle alltid finnas där. Är så tacksam över att Maria kom in i mitt liv för ett år sedan, you're great girl! ♥






Jag har så många fina vänner och jag tycker om er alla!! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Vill aldrig förlora dig heller vännen <3 du är min stora inspirationskälla och en underbar vän! Dock behöver vi nog ta lite nya bilder ihop!! ;)

2011-11-30 @ 12:15:01
URL: http://friduusss.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback