Dag 7

En sak som aldrig får hända .

Det är mycket som inte får hända och en del av de sakerna har redan hänt. Det första är såklart att förlora min vän på samma sätt som jag förlorade Cassiopeia, det vill jag aldrig mera vara med om och det får bara inte hända! Alla svåra skador som innebär att jag och Gustav någon gång kommer skiljas åt är såklart jättejobbigt och självklart får inte det hända.

Men man får vara lite realistisk också. Jag vet att Gurra inte kommer finnas vid mina sida hela livet, någon gång kommer vi gå skilda vägar på ett eller annat sätt - men jag hoppas det dröjer länge innan dess och att ingen av oss behöver lida.



Jag vill inte hamna i en sån skada som gör att jag aldrig mer kan rida, eller ännu värre inte ens kunna gå. Det får inte hända. Min familj får inte komma till skada på ett otäckt sett och jag vill inte förlora någon i min närhet, det får inte hända. Men realistisk som jag försöker vara, vet jag att det någongång händer..

Kommentarer
Postat av: Elin

Så fin bild :) Jätte fin häst du har! :)

2011-11-12 @ 10:33:32
URL: http://klaraochjag.blogg.se/
Postat av: Team Nyrk!

Vilken sötnos! :)

Hur stor är han?

Va det dig jag såg som var på Nyrk & hoppade! :)

2011-11-13 @ 20:08:05
URL: http://teamnyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback