26 november 2011

Tittar tillbaka .

När man bara får ligga still hela dagarna, blir det ganska långtråkigt efter ett tag. Min underhållning idag, såhär långt, har varit att titta på gamla filmer som betyder otroligt mycket. Och faktiskt så är det en liten häst som satte ett stort spår i mitt hjärta, som jag aldrig kommer att glömma och som jag önskar att jag ägde idag - we were the perfect match! Ibland (läs ganska ofta) ångrar jag att jag inte köpte dig när jag hade chansen.. Precis som med Peisan, så kändes ridningen ganska simpel på Sami.

Samantha, älskade Sami

Dessa filmer har ni antagligen sett tusen gånger, men jag tröttnar verkligen aldrig!
Den första filmen är från första dagen på en underbar tvådagars tävling. Allt klaffa, bra ridning, snäll häst, en bana som passade oss och allt kändes enkelt. 0+0 fel och en femteplacering!
Den andra filmen är från våran debut på den höjden, jag har aldrig varit så nervös i hela mitt liv! Kommer ihåg att det var en A0a, men jag vågade inte göra mer än en snäv sväng. Var så stolt över den nollan och en 8e placering! :')






Älskade vän! ♥ Jenny, jag saknar uppdatering!! Hur mår hon, hur går det!? :)

Kommentarer
Postat av: Lina - Tävla om swarovskiarmband från Butik Quse

Så fin!

2011-10-26 @ 17:22:54
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Jennie

Finaste Sami! Hoppas hon har det bra :)

2011-10-26 @ 22:08:36
URL: http://jennikristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback