7 oktober 2011

Vad kul att ni anmäler er till bloggtävlingen! Är ju ett riktigt bra pris som kommer passande nu inför hösten och vintern. Jag själv har redan börjat använda pannband på morgonen i stallet, de är fasiken inte varmt  nu om morgonen! Hur som helst går det fortfarande att anmäla sig, bara klicka här och läsa hur du gör. Vinnaren dras inte förens nästa fredag, den 14e :)


Imorgon mina vänner ska jag och Gustav ge oss ut igen. Jag sa ju att jag inte skulle ge upp i första taget! ;) Som ni förstår är det alltså dags att tävla dressyr igen. Denna gång på "hemmaklubben" i ridhuset Gustav mer eller mindre är uppväxt i, så hoppas på att han inte är lika spänd. Vi ska rida LB2, dvs en program på lång bana - blir spännande! Har absolut inga förväntningar eller förhoppningar, ska bara dit och ta det som träning. 

När jag red honom idag kändes han ganska fin - när jag rider rätt. Så det handlar bara om att släppa spänningarna och rida, tänka på något annat för en stund. Det ska faktiskt bli roligt, tänkte att han skulle få inviga sina nya fina vita benlindor imorgon thihi om det är bra väder såklart, annars blir det skydden. Hur som! Uppdaterar er mer imorgon, nu ska jag sova :) 



Kommentarer
Postat av: Lina - Tävla om swarovskiarmband från Butik Quse

Lycka till!!

2011-10-07 @ 22:32:48
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Lycka till!

Det är ett trevligt program o jag tror lång bana passar honom bättre :)

2011-10-07 @ 23:09:56
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/
Postat av: Lotta

Lycka till - och glom inte bort det viktigaste : ha roligt!!

2011-10-08 @ 04:13:44
Postat av: amanda

snygg blogg du har! <3

hur länge har du bloggat?

2011-10-27 @ 15:36:17
URL: http://sweetfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback