25 september 2011

Utsläpp på morgonen i stallet, gick väldigt smidigt då alla mer eller mindre hade tagit ut sin egna häst. Issa och jag gjorde våra två små snygga dressyrnissar extra snygga för dagen med vita lindor och allt. Fotografering stod på schemat!

Vi hade tänkt rida på åkern, men vi visste inte riktigt om vi fick det så vi gick ner till sommarhagen då två andra hade ridit där dagen innan. Såhär i efterhand fick vi veta att vi inte fick rida där, men de visste vi ju inte då.. =/ Hur som så red vi inte sålänge, kanske max 20 min, bara för att få lite snygga bilder. Måste säga att mamma lyckades väldigt bra! :)

Tyvärr förstördes alla mina bilder pga att mitt dressyrschabrak åkte fram och låg för långt fram, gissa om jag blev besviken! Extra tråkigt eftersom själva ridningen kändes väldigt bra. Men, det kommer förhoppningvis fler gånger och då ska inte detta schabrak ligga på hästen vill jag lova! Glad är jag iallafall eftersom hästen kändes underbar!


Ser ni schabraket? :( Ser ju ut som jag sadlat jättelångt fram typ.. Sååå tråkigt! Förstör alla bilder!

Efter ridningen åkte jag, Issa och mamma till Ekängen för att kolla på Alexandra och Jessica. Tyvärr hann vi bara se Alexandras avslutande uppridning typ haha men lite fick vi ju iallafall se! Jessica och Clintan från stallet skötte sig riktigt bra denna dag och red ihop 62,34 % och har därmed ett kval klart till MSV B, grattis Jessica, jättebra ridet!! 


Blev sedan clinic på VRF för Maria Gretzer och Patrik Kittel (mer om det i eget inlägg), kan bara säga att det var den absolut bästa clinicen jag varit på i hela mitt liv! Fasiken så bra det var och åkte därifrån full med inspiration och glädje! :D

Dagen avslutades med stallmöte och sedan ostbågar i soffan med min älskade :) Effektiv söndag!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hörredu, där kan jag ge dig en hjälpande hand, med schabraket alltså ;) Lite Photoshopmagi, och du kommer ha schabraket på rätt plats ;) Om du är intresserad, mejla några bilder till [email protected] (Jag älskar att leka i PS) :D

2011-09-26 @ 21:12:49
URL: http://ettahnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback