23 april 2012

Som sagt så är uppdateringen sämre än någonsin just nu på bloggen.. Får låna pappas dator några minuter om dagen för att lägga upp alla fina bilder jag får, samt kunna lägga in senaste filmerna. Förhoppningsvis så får jag min dator i veckan, saknar den :-( haha

Hur som helst, hästarna sköter sig ypperligt just nu. Gnista fick sig en skrittur runt Dagsberg idag, verkade pigg och glad. Dock brunstig igen så springer och skriker efter sin pojkvän konstant haha Imorgon blir det lite markarbete/lösgörande och på onsdag tänker jag mig lite lätt hoppning inför helgen. Sen hoppas jag att Frida vågar sig på att rida på torsdag, annars någon frivillig.. Melinda, Linnea?! ;-) 

Gustav fick sig ett litet dressyrpass på banan idag, suuuperfin i galopparbetet och katastrof i travarbetet kan man väl samanfatta det. Måste helt enkelt jobba mer med traven! Men snygg var han i det nya schabraket iallafall! Provade Fridas Schockemöhle caffelatte lindor till och det blev ju perfekt! ;-D Så nu vet jag vad jag ska köpa!




Veckoplanering för hästarna då! Får skriva lite fort nu, pappa vill ha tillbaka sin dator haha

Gustav
Måndag: Dressyrjobb
Tisdag: Skogen
Onsdag: Markarbete/Lättare hoppning
Torsdag: Jogg, Frida rider
Fredag: Vila
Lördag: Jogg, lösgörande
Söndag: Tävling 110 120

Gnista
Måndag: Skrittur
Tisdag: Lösgörande markarbete
Onsdag: Lättare hoppning
Torsdag: Frivillig rider (Frida, Melinda, Linnea!?)
Fredag: Vila
Lördag: Lösgörande jogg
Söndag: Tävling 110 120


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer det inte bli jobbigt att släppa gnista sen? Är du intresserad av att ev köpa henne?

2012-04-23 @ 22:52:36
Postat av: Stina

Ååh vad snygg han blev i det!!

Får jag låna en bild till min blogg så alla får se hur snyggt det blev? :)



2012-04-24 @ 22:17:45
URL: http://sodressage.se
Postat av: Anna Karin

Fint det blev! Benlindorna passar perfekt :) Är det ok om jag länkar inlägget till butik Quses facebooksida så att fler får se hur schabraket ser ut på en fin häst? :)

2012-04-28 @ 22:07:05

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback