Go with the flow

Powerwalkat i en timme, typ 5-6km? Skit samma nöjd iaf haha ska ta tag i min egna träning nu tänkte ja. Ska passa på att promenera o springa när jag är hos Marcus, perfekt att lulla lite runt strömmen bland alla tokiga löpare!

Bakat god kaka också.. Alltså jag är stolt idag haha känns som jag tagit vara på min dag fullt ut! Imorgon får hästarna lite extra kärlek är tanken. Dessutom ska jag träffa en saknad vän, samt löpa i skogen - go go go!!


Rättelse om instagram också (tack snälla läsare som har bättre koll än mig haha) klintestam är de som gäller alltså - följ för fan! ;)


Kommentarer
Postat av: Lina - Team Hippoteket

Härlig dag ju, bara njuta! :D

2012-04-03 @ 21:44:53
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback