Toorsdag

hihi alltså jag var lite ironisk om de där med tre hästskötare om ni inte förstod de ;) skulle dock va grymt att ha tre med sig får då kan en fota ;D haha

Nä, blir jag, mamma, bästa Carro o Melinda :) vi ska nog klara oss! Är bara jobbigt om Gurra börjar bråka i transporten, då är de en stackare som får gå med honom (tro mig, är inte roligt! Han skulle behöva va med i ponnyakuten o uppfostras haha)


Åh förresten! Bästa Cornelia, tack för dina kommentarer o allt! Du anar inte hur mkt du peppar mig när du skriver i din blogg o kommenterar! Du är fan bäst! :'D vinn i helgen nu för fan! ;)


Sitter på jobbet o har lunch nu, i min ensamhet.. Slutar 19 idag, aaas lyxigt :D wiie! Sen, måste bara säg de, feeeem arbetsdagar kvar!!!


Snygg bild btw. Taggad på jobb osv..


Kommentarer
Postat av: Amanda

Oh det vore toppen, dock vet jag att du hatar canon men du kanske kan älska det lite under dagen du går igenom allt med mig (a) hihih :)

2012-04-12 @ 23:30:15
URL: http://amandaaniilsson.blogg.se/
Postat av: lisen

Men då har du ju tre?...:o

2012-04-13 @ 00:28:56
Postat av: Frida

sv. Haha ja det är kanske inte så smart att byta bort första jobbhelgen ;) Men däremot såg jag att Åby har klasser från 80-110 den 28 april :)

2012-04-13 @ 12:03:02
URL: http://friduusss.blogg.se/
Postat av: Lamia - Hästblogg

Hade också velat ha ett gäng hästskötare med :D haha

2012-04-14 @ 17:05:10
URL: http://lamiamichelle.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback