En nervös början...


Hej alla läsare!

Det är jag som kommer att blogga lite här medans Tessan gör Thailand, förhoppningsvis varje dag.. Tessan har ju även förberett med alla dessa andra gästbloggare i tidsinställda inlägg men jag kommer väl mer blogga lite om min vardag med hästarna osv. Hoppas jag kan dela med mig av något ni vill läsa om.
Känner ju en form av prestations ångest när det är så många som läser. Tessan skirver ju själv väldigt bra så jag sa det att efter två veckor med mig kanske hon inte har några läsare kvar.. hihi..
Nevars jag ska försöka göra mitt bästa.. Och ni får även hjälpa mig med och skriva vad ni vill läsa om!

I alla fall... Vem är jag då?
Jag är en av Tessans vänner. Vi har kännt varandra sedan skoltiden.. Gymnasiet.. 2:an? eller 3:an.. Visste ju vem hon var innan eftersom vi båda haft häst och lite genensamma vänner genom åren men först då vi började umgås med varandra. Och vi har haft mycket roligt ihop. Tessan är Dansa med vapen haha kommer inte glömma det..

Klara Lindström är mitt namn.... Några av er kanske vet vem jag är om ni sett mig till häst osv, så jag hade en blogg för några år sedan jag försökte skriva ganska duktigt i.. Kände väl sedan att jag skrev för att jag "måste" och inte så mycket för att det var kul plus att man lämnar ut så himla mycket info om allt till alla vilket jag inte heller kände för just då så bloggen togs bort. Kan bli sugen ibland på att blogga mest för min egen skull men kan ju börja lite såhär som sagt i Tessans blogg, kanske blir jag mer sugen efteråt ;)

Jag har tre stycken hästar. Itop 9 år, Caroline 6 år och Moccasin 4 år. Tänkte göra en presentation sedan om varje häst. Kanske kan vara kul att läsa.
Jag är en aktiv tjej med mycket att göra om dagarna. Förutom "mina" hästar har jag i allafall två stycken till just nu som jag hoppar och tävlar med.
Mina hästar har jag uppstallade på Dressyrhoppet där jag även jobbar lite om dagarna. Förutom det jag gör där har jag en 85% natt tjänst på ett boende för utvecklingssörda i Norrköping. Ganska full speckade dagar med andra ord. Men jag trivs med att hålla igång så det är perfekt.

Jag bor i en lägenhet i centrala Norrköping med min hund Milo. En rottweiler hane på 8 månader.

Ja det var väl lite kort info om mig.
Hoppas ni vill fortsätta läsa om vad jag gör om dagarna och så. Här näst kommer väl som sagt ett presentations inlägg om hästarna och sedan typ "min dag".

Ha det gott så länge!

/ Klara


Kommentarer
Postat av: Emma (praktikanten)

Panzar plutt <3

2012-02-12 @ 13:36:23
Postat av: Nozlihn

Roligt att du bloggar :)

2012-02-12 @ 13:51:04
URL: http://JNoz.blogspot.com
Postat av: Rosanna

Kul med lite update från er, läste din tidigare blogg och tycker absolut att du ska börja blogga själv igen.. :)

2012-02-12 @ 17:04:33
URL: http://kattmedpistol.blogg.se/
Postat av: Fanny/ - hästsystrarna

kommer verkligen fortsätta läsa när du är här och bloggar!

2012-02-12 @ 17:41:20
URL: http://hastsystrarna.blogg.se/
Postat av: Frida

Yääy vad kul det ska bli att få läsa lite från dig Klaris!! :)

2012-02-12 @ 18:31:34
URL: http://friduusss.wordpress.com/
Postat av: Pernilla

Åhh vad roligt att du gästbloggar följde din blogg förut med dina fina hästar kul att hör lite hur det går :) skoj skoj!

2012-02-12 @ 19:28:27
Postat av: Elin

Jaaa, jag har saknat din blogg så det här blir jätteroligt ju! :)

2012-02-12 @ 19:42:03
URL: http://ljungeln.blogg.se/
Postat av: johanna

Super fin bild!! :)

2012-02-12 @ 20:05:01
URL: http://nollanolla.blogg.se/
Postat av: Jennie

Yey! Glad överraskning =) Ska bli super kul, gillade din blogg!

2012-02-12 @ 20:26:58
URL: http://ccarlijo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback