Gästbloggare 3

Hej!

Hillevi Hassler heter jag som fått äran att gästblogga här på tesskliintestam.blogg.se! I vanliga fall bloggar jag på min egna blogg: nittiofyranollattafjorton.blogg.se, som man kanske kan säga är en häst- och fotoblogg.

Om jag ska berätta lite om mig själv skulle jag nog säga att jag är en engagerad och amibitiös tjej som alltid har många bollar i luften. Jag rider för Hageby Ridklubb och där är jag aktiv i både tävlings- och ungdomssektionen, vilket båda är superkul! Hela eftermiddagarna spenderar jag på ridskolan som är knuten till klubben, för där står min lilla stjärna <3

Lindholms Peach, a.k.a. Pepsi, är en lektionshäst född 2000 som jag har på delfoder sedan två år tillbaka. Hon har ett hjärta av guld och är en helt underbar häst som jag aldrig kommer kunna sklijas från, men hon har troligen haft det ganska tufft tidigare i sitt liv. Men nu går vi tillsammans från klarhet till klarhet, och målen för det här året är att starta 1,10-hoppning och LA-dressyr med bra resultat. Vilket i alla fall inte jag tror är helt omöjigt ;) Vägen dit får ni såklart följa i bloggen!

Förutom att spendera flera timmar per dag i stallet går jag i 2:an på gymnasiet. Mitt allra största intresse utöver hästarna är fotografering, och jag bara älskar att stå bakom kameran och knäppa bilder. Därför är även
det självklart en stor del av innehållet på min blogg, och bildbomber är inte ovanligt ;)  

Som avslutning vill jag tacka Tess för att jag fick äran att gästblogga på hennes supertrevliga blogg! Jag är en trogen följare, och jag tycker det är lite extra roligt eftersom vi bor i samma stad och jag ser henne och Gustav på tävlingar lite då och då! Keep up the good work med bloggen och Gurra Tess, och lycka till med Gnista :)

Hoppas ni tar er tid och kikar in hos mig!

Kramar Hillevi


Kommentarer
Postat av: Nozlihn

fina bilder och roligt att du gästbloggar :)

2012-02-19 @ 22:10:01
URL: http://JNoz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback