Gästbloggare 6

Hejsan! Hanna heter jag som skriver ni, och bloggar på thirtyeight.blogg.se!
I min blogg får ni följa mig, och min ponny, Ofelia. Men jag skriver om så mycket mer än vara ofelia! 
T.ex. Utrustning, tips&tricks och allmänt det mesta som har med hästlivet att göra!

Ofelia är ett 8-årigt newforeststo på 144 cm, tanken är att vi ska börja ut och tävla på riktigt i vår, och förhoppningsvis få lite resultat också!
Vi satsar som nummer 1 på hoppningen, men lite planer på att starta dressyr finns det allt.

Jag som driver bloggen då, jag är en målmedveten och snäll skåning på 15 år, som ska söka in på ridgymnasium nu i vår (om allt går som det ska..) Min dröm är att arbeta med hästar på heltid i framtiden, eftersom att det är mitt allra största intresse.
Så det var det mesta om mig och min blogg! Hoppas att ni kollar in :) och fortsätter läsa i framtiden förstås! Kram
Hanna / thirtyeight.blogg.se!


Kommentarer
Postat av: JNoz ridsport

fin ponny du har :)

2012-02-23 @ 12:31:27
URL: http://JNoz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback