20 januari 2012

Fredag .

Inte kan man tro att jag var ledig igår, är ju helt slut idag! Somnade till och med i soffan förut efter att jag hade ätit lunch, inte likt mig.

Var i stallet imorse, blev en ordentlig ompyssling av Gustav idag. Igen ridning alltså, dels för att jag hade (läs har) så fruktansvärt ont i ryggen idag att jag skulle kunna lägga mig ner på golvet och gråta. Och dels för att han ska orka två ordentliga pass i helgen. Men jag tror Gustav njöt ändå faktiskt, han såg ganska belåten ut att slippa ridningen :) Mitt hjärtegull

Snart vankas det jobb, 16.00 - 20.00 står det på schemat idag. Känns helt okej, skönt med ett kortpass såhär på fredagen. Och med tanke på att jag ska jobba hela helgen sen så känns det extra skönt! Har inget roligt med att komma idag haha, vad vill ni läsa om? :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du nåt tips på fina allroundschabrak + luva till min pålle..? Mörkbrunt sto :) Du får gärna lägga upp nån fin "outfit"!

2012-01-20 @ 17:43:18
URL: http://jgrundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback