Läsarfråga

Maria frågade:

Hej! Har en fråga om dina naglar. Vart fixar du dom, hur mycket kostar det ungefär och hur ofta behöver du fixa dom? Dom blir alltid så himla fina! :)
Svara gärna i bloggen då jag inte har nån egen blogg att länka till som du kan svara i.


- Tack! Jag fixar dom hos Proffesional Nails i Hageby Centrum just nu. Gick förut till en Bio Sculpture salong och gjorde. Jag gör gelénaglar,eller gelé-förstärkning på mina egna naglar. Gelén gör nageln något tjockare vilket i sig gör att nageln blir mer tålig. Har inga som helst problem med mina långa naglar i stallet, mer än när de blir för långa ;)

Jag gör mina var 4e/5e vecka beroende på hur mycket de växt, hatar för långa naglar! De kostar mellan 500-700 kr per gång, beroende på vad du vill göra, om du ska ha förlägningar, fransk manikyr osv. 



Kommentarer
Postat av: Agnes - Hästfantast

Vad fint! Dock har jag fått börja klippa ner mina naglar helt nu när jag skaffat häst (äntligen!), men håller med om att det är jättefint med långa naglar! Är väl en smaksak om man gillar att ha långa naglar i stallet eller inte. Jag trivs bättre med kortklippta (även om det inte alls är lika snyggt...) :)

2012-01-10 @ 20:21:03
URL: http://hastfantast.blogspot.com
Postat av: ewelina

jag har också en fråga! ;)

hur länge har du ridit och vem tränar du för?

Du har en jätte fin sits :)

2012-01-10 @ 20:26:24
URL: http://evertsusa.blogg.se/
Postat av: k

åh, fattar inte hur du klarar att ha långa naglar i stallet. mina blir korta och fula så orkar aldrig göra nått åt dem ens..

2012-01-11 @ 19:51:27
URL: http://klaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback