Läsarfrågor

elin  ([email protected]) om Ur min garderob - Schabrak:
Vart har du köpt equiline schabraken?, super snygga!!
Malin om 22 januari 2012:
Hur stor är Gnista egentligen? Hon ser så liten ut tkr jag :)
Sandra om Ny medlem i sattsningen:
Du skriver att du ska tävla henne men hon är väl bara en D-pommy?
Alida  ([email protected]) om Ny medlem i sattsningen:
Vad roligt! Hur har det löst sig med stallplats då? Ska du ha dem i 2 olika stall?
Johanna  ([email protected]) om 20 januari 2012:
Har du nåt tips på fina allroundschabrak + luva till min pålle..? Mörkbrunt sto :) Du får gärna lägga upp nån fin "outfit"!
Elin, om Ur min garderob - Schabrak:
Vart har du köpt equiline schabraken? Super snygga!!
- Tack. Alla mina Equiline schabrak har jag designat själv :) Har beställt via Sharpman i Mjölby.

Malin, om 22 januari 2012:
Hur stor är Gnista egentligen? Hon ser så liten ut tkr jag :)
- Gnista är hela 162 cm, stor tjej det där! thihi

Sandra, om Ny medlem i sattsningen:
Du skriver att du ska tävla henne men hon är väl bara en D-ponny?
- Nej, hon är storhäst :) 162 cm ungefär så blir inga problem att tävla henne- hoppas jag!

Alida, om Ny medlem i sattsningen:
Vad roligt! Hur har det löst sig med stallplats då? Ska du ha dem i 2 olika stall?
- Ja, det har löst sig med stallplats, tack och lov. Dom kommer stå i olika stall till en början, fram tills det blir en plats ledig på Fursta. Så förhoppningvis till sommaren/hösten står de i samma stall :) Hoppas på fortare såklart, men jag tror ja kommer fixa detta ändå :)

Johanna, om 20 januari 2012:
Har du nåt tips på fina allroundschabrak + luva till min pålle..? Mörkbrunt sto :) Du får gärna lägga upp nån fin "outfit"!
- Jag hade gärna gjort det om jag hade haft ett bra redigeringsprogram. Men om jag bara ska tipa som färger så har du ju den perfekta hästen! Mörkbruna hästar passar ju mer eller mindre i allt :) Brunt tycker jag är supersnyggt på alla hästar i alla kombinationer, svart med någon färgstark passpoal/kantband är också skitsnyggt! Grått, vinrött, marinblå och olivgrönt är också grymt snyggt på mörkbruna hästar :) Se upp att ha för ljusa färger bara, det kan jag tycka bli lite skrikigt :)



Jag körde nästan alltid på brunt eller marinblå när jag hade mörkbruna hästar. Ibland slog ja på stort och använde grått ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, hur är det med billy bus? :D

2012-01-23 @ 22:15:26
Postat av: Lina

haha där fick jag svar på min fråga ju! och hon var visst 5 cm större än min lilla :P

2012-01-23 @ 22:16:43
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Evelina - equilina.se

Sv: Kul att du tycker det! =)



Ska tipsa Gnistas uppfödaren om din blogg :P

2012-01-24 @ 09:31:35
URL: http://equilina.se
Postat av: Johanna

Hm.. Bra förslag!. Kör själv på brunt o grått nu, men vet inte alls vad jag ska satsa på när jag beställer ett AS-set.. Beslutsångest!

2012-01-24 @ 15:54:46
URL: http://jgrundberg.blogg.se/
Postat av: Lina

SV: Tack tack tack! Inte så avancerat, men jag vill ha det enkelt. :)

2012-01-24 @ 16:20:06
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback