Ridsportsgalan 2012

Vilken fantastisk kväll!

Började med lite förfestande och fixande hemma hos Frida. Hon hjälpte mig med min frisyr som till en början blev superbra! (framåt natten vet jag inte om jag hade någon frisyr) Sedan åkte vi hela tjejgänget, Frida, Maria, Klara, Elin och Amanda mot Linköping. Amanda ställde bara upp som chaufför denna kväll och det tackar vi enormt mycket för! 

Blev lite mingel innan det blev dags för själva galan. Vi hade tyvärr köpt biljetter lite sent och blev placerade uppe på balkongen, lite av de sämsta platserna på hela galan men vi hade fasiken lika roligt ändå! Blev en supergod tre rättersmiddag med lite för mycket vin till, men man måste dricka för så mycket som man betalt för så att säga ;) Trevliga prisutdelningar var det också även om man inte kände igen mer än två namn kanske haha men stort Grattis till alla som fick pris och som var nominerade!

Magnus Bäcklund var en av de som uppträdde under kvällen och woow vad han fick igång alla! Galet kul, folk dansade på både bord och stolar, tror inget slår Östergötlands Ridsportsgala faktiskt.. 750 personer och ett sånt drag så hela lokalen skakar - tror knappast de var sådan känsla på den "stora Ridsportsgalan" eller Idrottsgalan för den delen ;) 

Strax efter 23 var själva galan slut och efterfesten fortsatte nere på Backstage fram till 02.00. Så mycket dans, skratt, knä- och fotvärk har jag nog aldrig varit med om! Och så många snygga välklädda ryttare har jag nog aldrig sett! Snacka om att denna gala borde vara killarnas drömfest! haha 

Tackar för en sjukt grym kväll, de var länge sen jag hade så roligt! De tråkiga är nu att det är ett helt år kvar innan nästa gala.. Men ja rekomenderar denna verkligen! 500 kr kostar det och du får en oförglömlig natt/kväll!!



Väntar på fler bilder ifrån Frida och Maria :)


Kommentarer
Postat av: Lina

låter kul!

2012-01-29 @ 21:48:59
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback