19 juli 2012

Hemma och njuter av en kopp kaffe i min älskade soffa! Jag älskar min lägenhet, att sitta ensam i min lilla soffa i min egna lilla bubbla är faktiskt hur skönt som helst. Visst, saknar mammi då och då men hon bor ju inte så långt härifrån! :)
 
 
Red Gnista idag på gräsfältet. Hon var supertrött efter gårdagens hårda galoppass så tog det ganska försiktigt med henne, hon är ju faktiskt inte helt igång. Men hon kändes fin! Relativt lätt i handen och mjuk, men som sagt det märktes att hon var trött då hon blev lite hägande i handen emellanåt samt gick inte riktigt fram för skänkeln. Men jag är ändå nöjd, jag själv tycker att det är en enorm skillnad på henne i markarbetet! :) Hoppas på att filmen går fort att ladda upp, ser fram emot att höra vad ni tycker! Ni får tre bilder ifrån filmen sålänge.
 
 
 
Gustav och jag hade mysstund i hagen idag. Fan vad jag älskar den hästen - det är helt sjukt! Mitt lilla hjärta ♥ Borstade, kliade och bara myste hur länge som helst, hade kunnat sitta och stå där i hagen med honom hela dagen, tröttnar aldrig på honom. Imorgon blir det lite jogging på banan igen, mamma ska med så kanske blir lite fotografering ;) hihi jag gick loss med mobilen i hagen idag! haha mysplutte!!! 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad bra kvalitet dina prints fick ändå, haha, mina blir alltid jättesuddiga.. ;)

Svar: haha ja, sen vi bytte kamera så är de världens skillnad!
tessklintestam

2012-07-19 @ 19:41:05
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback