18 mars 2012

Hej.
Förlåt för utebliven bloggning idag, men det har gått i ett absolut hela dagen!

Var ute och "firade" igårkväll med helt fantastiska människor, fan vad jag tycker om er! Hade en sjukt rolig kväll och jag har haft liite ont i huvudet idag om man säger så..

Skrittade ut en sväng barbacka på Gnista, som jag trodde skulle vara lite trött och seg men där hade jag fel. Var galet pigg! haha söteponny :)

Gustav skrittade jag ut i skogen tillsammans med Issa och Sinclair, supermysigt trots att båda hästarna såg spöken! Älskade lilla Gustav.. Mina sadlar ligger inge bra just nu, iaf inte dressyrsadeln så ska ringa Sharpman imorn och kolla om vi kan få en akuttid eftersom de är tävling i helgen!

Kvällen har spemderats med stallmöte först sedan ostbågar och film tillsammans med min fina pojkvän! Passade på att blogga lite från mobilen i pausen av filmen, men nu börjar den igen så hörs imorgon! :) pusspuss


Kommentarer
Postat av: Linda

Tråkigt med sadlarna :/ tycker sharpman inte har riktigt skött sitt jobb sista året utan många som fått problem med sina sadlar.

Jag kör på känsla mer när ja prövar o låter hästen välja, enligt min fysioterapuet så har dom alltid legat bra :) hon prövar även ut sadlar!

2012-03-18 @ 22:58:31
Postat av: Carro

Va snällt att du kan tänka dig att låna ut ditt bett. Jag testar gärna nångång. Vad är det för storlek på ditt? Tycker du att det funkar bra på dina? Är det stor skillnad från att rida på vanligt tränsbett tycker du?

2012-03-19 @ 13:57:10
URL: http://carroberg.blogg.se/
Postat av: Linnea Dominder

hahah jo har kvar bloggen men skriver väldigt dåligt dock! haha, typ inga som läser den ändå. Jag kan i stort sätt som helst. vet inte när jag börjar jobba så just nu har jag hur mkt tid som helst. jag ska till VRF på lördag på deras pay and jump. :)

2012-03-19 @ 21:04:19
URL: http://linneadominder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback