Bloggar

Några som var nyfikna på vilka bloggar jag läser om dagarna..

Jag följer, ca 50 bloggar tror jag på bloglovin. Vissa av dessa bloggar kan jag bara bläddra förbi och har dom mer där ifall det skulle dyka upp ett roligt inlägg. Men det finns vissa som stiker ut och gör bloggvärlden underbar! Jag tänkte nämna mina favoriter i detta inlägg :-)

Utan inbördes ordning.

Karin Warnmark

- Enligt mig Sveriges absolut bästa hästblogg! När Karin har skrivit ett inlägg så vet du redan innan du klickat upp inlägget att det kommer bara välskrivet och intressant att läsa. Karin har verkligen en otroligt förmåga för att skriva och hur hon ha kunnat ha en sån pass bra hästblogg och varit hästlös så länge är galet. Jag kan bara tänka mig hur mycket bättre (om de nu kan bli så mycket bättre) nu när hon äntligen hittat en häst! Denna blogg borde alla hästmänniskor läsa, that's it!


Frida Hallgren

- En relativt nystartad blogg, men som enligt mig har allt! Frida skriver riktigt bra inlägg, både åsiktsinlägg, om utrustning och träning samt bjuder ofta på superläckra bilder. Trots att Frida är en dressyrryttare så älskar jag denna blogg, blir lika glad varenda gång hon har uppdaterat. Har följt henne lite i smyg ända sen hon red ponny och var aktiv på Bukefalos haha, skrämmande. En blogg som absolut borde läsas av fler, denna blogg förtjänar att bli "stor"!


Erika Johansson

- Min inspirationskälla och förebild. Erika har allt och hur hon orkar.. Jag har inte en aning! Bloggen handlar om både ridning, mental träning, "vanlig" träning, målsättning osv. Det var Erika som fick mig att börja med LCHF (som jag oiförsig har slutat med nu) och det är hons om taggat mig och komma över olika blockeringar i just mental träning. Jag är förvånad över att inte fler läser Erikas blogg, jag vet att alla som läser den blir inspirerade på ett eller annat sätt. Erika är dessutom helt fantastisk som människa och hon äger min drömhäst.. ;-) hehe


Zara Knutson

- Tror detta är den enda "rena hoppbloggen" jag följer. Zara är bosatt i Tyskland och jobbar i ett stall och gud vad duktig denna tjej är. Hon har en sits som är att dö för och bara jag tänker på henne så ser jag typ Angelica Augustsson haha Jag tycker att det är otroligt roligt att följa en tjej som är bosatt i ett annat land, som jobbar i ett stort stall och har så mycket tips och ideer att komma med. Hon är superduktig på att svara på frågor man ställer och verkar väldigt trevlig.


Finns några bloggar till som jag läser, som absolut är värda att nämna:
Amanda Gullström, Cornelia Rylén, Kristina Warg, Stina Olofsson, Sara Ussing, Johanna Grant och Sara Carlsson. Superbra bloggar som absolut skriver välskrivet och intressant. Men de har lite kvar tills de slår mina favoriter ;-)


Läser såklart även ALLA mina vänners bloggar eftersom jag är så nyfiken på vad de sysslar med om dagarna när jag inte träffar dom haha. Därför tycker jag att vissa av er är värda att nämnas! Skulle jag nämna alla så skulle inlägget bli way too långt så att säga. Men jag älskar er alla och jag hoppas ni vet om att jag läser era bloggar! Även er som jag inte träffat men som de känns som att jag känner har jag lagt till i denna "kategori" haha.

Frida Örnborg, Maria Jonsson, Linn Skjetne, Johanna Lassnack, Jennie Kristensson, Joanna Närling, Emma Fors, Lina Sällberg, Sandra Ramtzen, som sagt så är de iaf 30 bloggar till som jag läser och jag orkar inte sitta och länka alla :-)

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Det är i Skogslotten den 21 April vi blir konkurrenter om sista platsen! ;) Haha nej men jag har en fjordhäst som tanken är att jag ska kvala till fjord-sm på till nästa år. Men då blir det hans tävlingsdebut och min dressyrtävlingsdebut så vi platsar nog på sista platsen. Men vi söker bara rutin så :)

2012-03-22 @ 22:50:45
URL: http://spotlighten.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Du lär ju inte kunna missa mig då jag lär sticka ut med min gula häst så att hälsa på varandra måste vi kunna fixa! ;) Den enda gången min lilla polle har varit iväg va på en klubbtävling där han snällt skutta över dressyrstaketet... Så jag är glad så länge vi stannar på banan, hehe.

2012-03-22 @ 23:00:39
URL: http://spotlighten.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn röda Catagoridbyxor från Emmishopen!

Skoj ! :)

2012-03-23 @ 10:09:15
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: erika

men ÅÅÅH! Tess, nu blir jag helt rörd!! Jag kollade min statistik imorse och tänkte; "vad i helvete händer?" Nu förstår jag varför, haha!

Tack tack tack fina du, detta kommer jag leva på hela dagen :D

2012-03-23 @ 11:28:26
URL: http://www.majimka.blogspot.com
Postat av: Moa Kauppila

Tack,för tips om fina och bra bloggar :-)

2012-03-23 @ 16:51:56
URL: http://moakauppila.blogg.se/
Postat av: Jennie

Falsterbo 199kr tror jag, allt finns i falsterbo ;D

2012-03-23 @ 23:30:54
URL: http://jennikristensson.blogg.se/
Postat av: Malin

haha världen är bra liten ändå. Jag har följt dig sen dagen efter C dog för jag hört om ert tragiska slut.. och Frida är ju en falutjej jag inte känner direkt men Ja, vi vet vilka den andra är haha :)

2012-03-24 @ 18:07:21
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback