Ny kampanj!



Hur bra!? 15 % på alla ridbyxor (gäller ej HV Polo), är ju asbra! Det är nu man ska passa på att shoppa ridbyxor med andra ord haha Min personliga favorit är helt klart CRW Calabria, sitter som smäck och älskar att byxan är utan karborre i benslutet :) En annan favorit är CRW Royal i grafitgrå, så jälva snygg!!

Hur som så finns även en ny ridbyxa i fyra olika läckra färger, kommer visa bild på dom så småningom! Har en viss känsla av att vissa kommer att hata dessa ridbyxor ;) Kom in i butiken och kika om du inte kan hålla dig!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har Royal-ridbyxorna och jag gillar dom supermycket! :)

2012-05-31 @ 20:43:15
URL: http://lifeofshowjumping.com
Postat av: Ida

Gissar att det är dom färgglada på hemsidan :P. Men nu blir jag jättenyfiken - vilka färger finns de mer i än rosa och grönt i så fall? Så man inte klickar hem de gröna och inser att man hellre ville ha någon av de andra och får ta sig till butik istället :)

2012-06-01 @ 10:46:05
Postat av: Mira Savela

Skulle jag kunna få låna bilder av dig ifrån din blogg?❤️ För jag håller på med lufthästar & det skulle betyda guld för att ha en sådan söt häst som du hat💕 Om du inte förstår vad lufthäst är så är det låssas hästar för mig..
Du kan kontakta mig via mailen & instagram
Instagram- Glantans_stuteri

2014-12-18 @ 17:05:46

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback