love is my culture

Idag var det Laxholmen igen, det var nice. Alltid lika kul när båda kockarna är där och mycket folk, blir en hel del skratt vill jag lova. Idag tog all mat slut! haha vart typ ingenting kvar till oss när vi skulle käka, damn. Jag stannade kvar en timme bara för att det var så kul idag, haha jag är lite udda. Menmen, någon måste ju vara de också. Imorgon är det fredag - full fart mot helgen!


Peirut skoddes idag. Klant häst som man har lyckas hon på något jävla sätt komma loss från uppbindningen, bet loss grimskaftet eller nått och innan klantmatte hinner reagera drar hon ner näsan i golvet och kommer upp med huvudet igen helt blodig, jahopp? Då har hon trodligtvis skurit sig på en sömm eller någonting så halva näsan störtblödde. KLAAAANT! Var bara att ställa sig i spolspiltan och spola kallt vatten tills det slutade att blöda. Så nu har hon ett jättefult sår på näsan och jag slår henne om det blir ett fult ärr där ;-D haha jävla klanthäst, alltid ska det vara nått! I övrigt då, hon fick vila idag. Jag packade och hade mig..

Sen pluggade jag i hela 5min.. Ska plugga hela helgen, prov på måndag!
Puss hej :*


Kommentarer
Postat av: sofia

HAHA HS har en kal fläck i sin bläs stor som en tia typ, haha undra vad hon har gjort

2008-04-11 @ 14:44:04
URL: http://sofiabostrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback