Videoklipp



Jag är SÅÅ nöjd!


Kommentarer
Postat av: Anonym

den går inte att titta på..?

2010-09-21 @ 23:45:00
Postat av: Carro

Gud va glad jag blir av o se er =) Jättefina har ni blivit. Grattis till alla framsteg, duktigt jobbat tess!



Puss o kram från mig

2010-09-22 @ 09:58:46
URL: http://bikorieneochatilasino.webs.com
Postat av: Anonym

Super(!!!)fina! :D

2010-09-22 @ 10:38:36
Postat av: jessica

jag tycker du är jätteduktig men en sak jag reagerar på är att du håller dina händer främst så lågt, och du är så ostadig i handen, de flaxar lite överallt. Är det någon speciell tanke med det?



Ta inte illa upp, det är absolut inte meningen-.

2010-09-22 @ 11:31:58
Postat av: Carro

Är verkligen skillnad på honom Tess, ser fint ut!

2010-09-22 @ 12:54:58
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/
Postat av: Tove

Såna framsteg ni gör hela tiden, jag blir så glad för din skull!

Han ser nöjdare och gladare ut, starkare i kroppen, bär sig helt annorlunda och hoppar rundare spårng... Tänk vart ni kommer vara om ett halvår med denna utvecklingen!



Du har gjort ett helt fantastiskt jobb Tess, sån enorm skillnad när man ser på de äldre filmerna och jämför med nu. Du är grym!

2010-09-22 @ 14:05:48
Postat av: Linda

Ni är skit duktiga tess, han hoppar bara mer o mer med ryggen & kommer äntligen mer med baken. Ni utvecklas något enormt tillsammans, oh din ridning utvecklas massor hela tiden Bra jobbat!

2010-09-22 @ 20:18:09
URL: http://lindaboquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag orkade inte titta på allt, satt med andan i halsen och väntade på att ni skulle störta. Du verkar ha lite problem med att se avstånd? Sen tycker jag han är väldigt spänd i sin rygg och spänner den i sprången, och har riktigt sänkt rygg. Hur hoppar han med en annan sadel? Det kan göra stor skillnad, prova en ullstoppad med bredare bossor.

2010-09-22 @ 20:41:34
Postat av: Pernilla - en blogg om min häst & vardagliga äventyr

Va bra det sista hoppet var! Skitfint! :D

2010-09-23 @ 15:20:18
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: sara

Såg riktigt bra ut:) Har du testat att hoppa honom med graman? Tänkte eftersom han drar så himla mycket så det inte blir sådan "dragkramp". Absolut inget illa menat utan bara ett tips för ni har verkligen gjort STORA framsteg!!!!

2010-09-23 @ 18:49:56

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback