23 februari 2011

Ledighet = Sovmorgon.
Fy bubblans så skönt det var! Idag har jag (för en gångs skull) massvis med planer för dagen. Först och främst så ska jag leka med världens bästa Klara! Det var superlänge sen så ska bli dunderkul att få lite kvalitetstid med henne :-) Sen ska Alexandra (Gustavs förra ägare & uppfödare) komma och rida Gustav, riktigt spännande! Hoppas bara hon känner någon skillnad sen sist.. Ett år sedan hon satt på honom så något måste hon väl känna hihi Sen om jag finner någon ork ska jag in till gymmet, måste börja träna upp min rygg nu. Och finner jag ingen ork kör jag lite gymnastik med pilatesbollen och hoppreppet som finns här hemma. Om det finns något kvar av dagens sen ska jag städa & tvätta hihi och dessutom uppdatera massssor i bloggen!


Världens bästa Klara och finaste Itop

Blev inte så mycket uppdatering igår då jag somnade i soffan direkt när jag kom hem från stallet. Vaknade lagom till Big Brother och såg det (HAHAHA) sen somnade jag igen. Men Gurrisen var riktigt fin igår när jag joggade honom, underbara häst ♥ På lördag hoppas jag på lite nya bilder på oss, dessutom ska jag försöka hinna med att fota lite runt stallet. Känns som att de behövs lite nya bilder hit, eller? ;-)

Nu måste jag sätta fart! Hörs ikväll!


Kommentarer
Postat av: Brusella

Du har fullt upp fast du är ledig känns det som :) hihi

2011-02-23 @ 12:32:22
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Olivia

Vad kul, kan du inte berätta vad hon tyckte om honom efter hon ridit? Vad som förändras åså? :)

2011-02-23 @ 20:24:10
URL: http://oliviasandelin.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag har en lite fråga :)

Har du köpt Gustav nu alltså? eller du kanske har ägt honom hela tiden? :P för jag fick för mig att det fortfarande var Kjörsviks häst :) hehe, man försöker hänga med men inte alltid lätt o ha koll ;P

2011-02-24 @ 08:51:28
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback