15 januari 2011

Okej, jag misslyckades med det där stora bloppis inlägget jag lovade er idag.. Stor fail på mig! Det får helt enkelt vänta tills nästa lediga dag, då jag föredrar att fota allting vid dagsljus. Ni får hålla utkik framöver helt enkelt.. Den första har ni här och den andra här.

Igår var jag på världens roligaste stallfest ever med Fursta gänget. Oj så kul jag hade! Vi träffades på Eurobowl för god mat och sedan bowling i lag, vårat lag kom sist och jag förstår verkligen inte hur det kunde hända! Tävlingsmänniska som jag är blev jag ju såklart skitsur, men jag står fortfarande för att vår bana lutade och att dom andra lagen fuskade - that's it! ;-) Vi fortsatte kvällen med lite för mycket dricka och en utgång på Puls. Det roligaste var att "stallmammorna" hängde med ut, inte alla och inte min mamma, som tur va. Men kul som fasiken hade vi och jag har nog aldrig dansat så mycket förut! Avslutade natten på Max tillsammans med Maria iväntan på att Marcus skulle sluta och köra oss hem. Somnade gott gjorde jag när vi väl var hemma! Tack världens goaste människor för en underbar kväll! :-)






partymammorna som hängde med ut hihi


Bilder lånade från Maria!

Idag gjorde jag mig ett försök till ridning på Gustav.. Skulle kanske skippat det idag, varken jag eller Gustav verkade vara på topp. Men med tanke på hur jäkla bra det gått på sistone kanske vi behövde en liten miss för att veta hur bra vi haft det sista tiden och att vi kan! Denna vecka har dessutom bara bjudit på en ordentlig rid-dag, träningen för Karina, dom andra dagarna har de inte blivit så mycket med.. Och det är uppenbart att det inte funkar för oss! Men imorgon ger vi oss på det igen, jag känner mig pepp :-) Nu sängen!


Kommentarer
Postat av: emma fors / forzi.bloegg.se

skicka mig ett mail så är du med! :) [email protected] , gärna lite önskemål också: färgkombinationer, färg på utrustning, lite sånt :) eller bara stilrent, kanske tävlingsoutfit eller hemma?

2011-01-16 @ 11:42:15
URL: http://forzi.blogg.se/
Postat av: Caroline

Gud va kul att gå ut hela stallgänget! Själv står jag i ett rätt litet stall. Ni verklar vara många i samma ålder också, det måste vara kul!

2011-01-16 @ 12:49:38
URL: http://littleworldof.blogg.se/
Postat av: emiliepersson

När avslutas bloppisen på schabraken?

2011-01-16 @ 14:48:25
URL: http://emepe.blogg.se/
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

ja det är dom verkligen! Pappan är ett irländskt fullblod, har någon film på mamman men inte så mkt mer, det är ett brunt ponnysto med ok. hoppteknik och helt ok. gångarter! sen vet vi faktiskt väldigt lite om henne. lite spännande det också! :)

2011-01-18 @ 22:44:35
URL: http://forzi.blogg.se/
Postat av: linnea

haha på bilden längst ner är väl fän alex? eller hur? GUUU vad ful han är :O HAHAHA, jag dör :D

2011-01-22 @ 19:58:28

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback