We just love saturdays

Gårddagen var nice, Max till middag tillsammans med Martina och Karin blev en massa basketsnack såklart. Därefter åkte vi tre samt Linnea till Stadium Arena och en skiitdålig match mellan Dolphins och Plannja. Märktes att Dolphins spelat mycket på sistone då dom tappade alldeles för mycket bollar och satte alldeles för lite skott. Bäst insatts helt klart av Saksen! Matchen var i vilket fall som helst inte värd 60kr denna gång, sorry grabbar. Dessutom var det någon som tog Martinas halsduk, då blev jag arg! Dock fick David mig på gott humör efter ett härligt snack efter matchen :-) hehe sedan blev det Idol final hos Wallins, nice dock ganska väntat att Kevin skulle vinna. Men det var trevligt! Somnade som en liten barnunge när jag kom hem, saknade inte krogen nåågonting!

Idag har jag tagit det lugnt heela dagen! Stallet på "förmiddagen" red bort till ridhuset och red lite lösgörande, mycket förflyttningar osv. Gick bra, kändes lite stel i bakkärran dock så Wanja får komma ut efter nyår och kolla igenom henne och massera lite tror ja, likabra så vi är fit for fight inför tävlingen i januari sen!
Kvällen har varit luugn med massa film, godis, chips och dip samt cola. Onyttigt som faan, men är det lördag så är de! Dessutom måste jag passa på nu med tanke på mina nyårslöften inför nästa år haha. Familjen Hultman-Bergehammar är här nu, Dansbandskampen och Svensson Svensson is the shit on saturdays! Oväntat att Scotts och Larz Kristerz gick vidare? Nae, inte ett dugg men hey, that's life. Nu ska jag mysa vidare, för en gångs skull blir de lite bilder idag. PUSS

(Stadium Arena, Wiie spel hos Martina samt mee hihi)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback