shop-a-holic, once again

Det blev ingen ridning idag på Peia. Var för det första hur blåsigt som helst, gick inte att rida ut i detta snöoväder och ridhuset var fullt så hon fick vila idag. Får se om det är fint väder imorgon isåfall rider jag ut en sväng, annars får pappa köra mig till Hållstad så kan jag dressyrjobba henne lite. Hoppas hoppas! Blev iallafall en ordentlig borstning på henne, det tyckte hon var skönt. Härligt att slippa sadeln tyckte hon ;-)

Work Work. Ska börja leta nytt extrajobb nu, behöver tjäna lite mer pengar annars går saker och ting inte ihop, speciellt inte om vi ska flytta. Vet inte om jag ska åka ner till Coop och kolla om dom behöver extra folk, vet ju att AnnKatrin jobbar där och trivs bra, kanske värt ett försök. Annars får jag väl åka till Q8 dom behöver väl alltid folk, eller typ McDonalds.. Suck. Jaja, blir att spara pengar nu som fasiken till Göteborg Horse Show. Ska ju specialbeställa ett Equiline schabrak som jag ska be dom att ta med dit så slipper jag frakten ;-p Lite smart är jag allt! Påtal om Equiline schabrak, var nere på Kings idag och köpte ett på Rea. Dom var nedsatta till 500kr och sen 20% på de, så gav 400kr för ett med dubbla passpoaler, nu är jag nöjd! Riktigt snyggt är det dessutom. Chokladbrunt med babyrosa och mossgrön passpoal. ( bild ) Fanns inget grått i min smak så de blir som sagt att specialbeställa :-) Men, nä nu ska jag plugga lite naturkunskap, weeeiiihh!

Btw, börjar hos Micke och Carro på måndag, Dressyrhoppet. Lite nervös, vill inte haha. Menmen, bara att jobba hårt nu så jag får bra betyg. Dessutom kan jag kanske få lite bra tips till Peia. Nä, NU ska jag plugga! :*

Kommentarer
Postat av: Annica

Det där var ju ett fint fint schabrak! ;)

2008-01-05 @ 21:17:08
Postat av: Pontus

Haha du är inte ensam över att börja jobba. Jag måste också skaffa ett jobbet vid sidan av. Isch vill inte :(

2008-01-06 @ 13:21:06
Postat av: isabella

snyggt schabrak:D vart ska du spceialbeställa de gråa? (:

2008-01-06 @ 16:46:38
Postat av: tessklintestam

från Kings :)

2008-01-06 @ 16:50:33
URL: http://tesskliintestam.blogg.se
Postat av: maggan!

vad är det för adress till kings sida?

2008-01-07 @ 16:27:41
Postat av: Frida

akta dig för mc donalds min vän! Jag jobbar där och det är hemskt...

2008-01-15 @ 21:01:34
Postat av: Frida

akta dig för mc donalds min vän! Jag jobbar där och det är hemskt...

2008-01-15 @ 21:01:49

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback