BläähääÄ

Så himla länge sedan jag skrev någonting så varje gång jag blir sugen på att skriva blir inläggen alldeles för långa, erkänn irriterande? ;-) Naevars, ska försöka bli bättre på att blogga. Mitt liv måste nog bara bli mer intressant för att bloggen överhuvud taget ska kunna bli intressant.

Studentfotografering på måndag. Eller aa fotografering till årsboken. Vit skjorta ett måste - så tråkigt. Hade hellre haft min nya blåa fina skjorta, men jag får ju aldrig som jag vill. Var på stan och shoppade en snabbis igår innan frissan. Vart en ljusgul cardigan och sallad. haha. Hittade inga skor som jag fastnade för.. Vill fan till stockholm och shoppa eller nått, så trött på buktikerna här i Norrköping! Hittade faktiskt en en skinnjacka på Sisters men den fanns bara i svart och jag vill ha brun. Och den bruna på Södra Päls som jag vill ha fanns inte kvar. FAN! Fast jag behöver igentligen ingen mer jacka men vafan, snyggt. Menmen, nu blir det ju hästshopping i Göteborg först.


Peia går bra nu. Blivit jätte lösgjord och mjuk att rida, trevligt! Hon har funkat fint på träningarna och inte gjort några större dumheter! Var på träningstävling igen i söndags och red en 70cm clear round felfritt. Kommer debutera 90cm om en vecka, lite nervöst. Men hon behöver hoppa högre för att "slå i bommarna" lite och fatta att hon ska lyfta på fötterna. Ingen hoppträning på onsdag utan ska träna själv, blir bäst så. Nåväl. Orkar inte skriva mer idag mer än att jag vill FLYTTA tillsammans med tessan... puss hej.

Kommentarer
Postat av: aalex

vart ska du då? (: och jag tror med att hon behöver och VILL hoppa högre :D
jag hejar på er även om du nu inte verkar tro så :( och jag tycker fortfarande att det är tråkigt att du inte kunde komma på träningstävlingen i dressyr för jag tror att det hade gått jäklans bra!

2008-03-13 @ 21:42:28
Postat av: Åsa

jaa kom till sthlm och shoppa och ta med dig tessan så kan vi träffas allihop :D

2008-03-14 @ 12:39:12
URL: http://fillihoe.blogg.se
Postat av: Pontus

Du kan komma och bo hos mig, så kan vi åka in till NK och shoppa ;) :D

2008-03-14 @ 13:45:27
URL: http://pontusblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback