You have to love it .. IKEA!

Äntligen hemma från en snöigt och kallt Linköping. Blev en mysig shopping tillsammans med mamma och pappa på Ikanohuset och IKEA. Var smakråd åt mammsen som hittade fina kläder till deras fest den 29e, riktigt fint faktiskt. Jag själv fick mig en klänning till jul, älskar den redan! Jag är inte förtjust i klänningar annars, men denna var verkligen helt i min smak, toppenfin! Kan slänga in en bild på den imorgon :-) Försökte hitta en ny vinterjacka också som jag ska få i en förtidig julkapp av mamma och pappa, världens bästa föräldrar har jag! Men hittade tyvärr ingen, så blir en sväng på stan på fredag eller till helgen. Som vanligt hittade jag supermycket inne på IKEA, jag är nog en av dom svenska medborgarna som bara älskar att strosa runt på IKEA! Dock köpte jag ingenting, men hittade tallrikar, glas, muggar, ny garderob jaaaa, massa! Behöver bli rik nu så jag kan köpa allt de där ;-) hihi i övrigt har jag ingenting att meddela idag! Nu ska jag se Greys, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Åsa

jag tokälskar ockås IKEA, har de endast 10 min me bil från mig hihi :D

2008-11-19 @ 23:53:16
URL: http://fillihoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback