back in the game

FRISKFÖRKLARAD
2008-09-10
Ni förstår inte min lycka ..
Cassiopeia <3

Fick endast en behandling i bakknäna pga stelhet. Samt akupunktur i rygg och kors för att mjuka upp musklerna och förebygga skador nu när hon ska sättas igång. Hon visade absolut ingenting på longering, böjprov ja allt :-D Happiness! Så nu blir de vila i 4 dagar för henne sedan sätta igång med träningen. Ska öka galoppövningen från 1dag till 2dagar i veckan tyckte Åsa endast pga att hon är lite stelare i bak och får lätt gallor osv. Så ja, nu är jag glaaaaad !!

___________________________________________________________________________________________

Arg som ett bi på klubben. Ändrat om reglerna i KM, så nu kan ja inte vara med i nån gren, tack för de! Skitkul verkligen arg arg arg arg! Men tur att Tollstad finns, dom har tävling samtidigt så kan jag åka dit istället! Synd bara, hade så jävla gärna vart me i KM, men men så är de.. Jag får väl vänta tills nästa år (om dom inte gör om reglerna då också!) SUCK!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hihihi, de du ;) nevars du vet nog om du tänker efter.. Vill inte skriva om det om de inte blir något. :) <3 Pussa

2008-09-10 @ 20:46:55
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/
Postat av: sofia

GRATTIS, förstår att du är glad för lilla Peisan! när jag kommer hem så kommer ni att vara på toppen och jag kvar på botten :P haha KRAM

2008-09-10 @ 20:57:32
URL: http://sofiabostrom.blogg.se/
Postat av: jennie's fotoblogg

Iiihh, så glad för din skull :D

2008-09-10 @ 21:47:37
URL: http://jennuth.webblogg.se/
Postat av: Tea

GRATTIS :D Gud så kul o läsa!

2008-09-10 @ 22:40:47
URL: http://martinique.blogg.se/
Postat av: Emma

gud, såg på alex bilddagbok att man var tvungen att rida L:B hopp och LA:1 dressyr, okej att man kan ha en fast höjd/program, men man hade ju kunnat ta lite lägre nivå så att alla kan va med :/ typ LC och LB;1.. ajja, jag tycker ni är bäst ändå :) det kommer bli super nu när ni kommer igång :):)

2008-09-11 @ 06:07:20
Postat av: Klara

Grattis gumman :) Kunde inte alla fått rida de program de vill och man sen räknar ut koff? (eller vad man säger) haha då blir det ju också rättvist :P aja. Vi måste ses snart! Puss

2008-09-11 @ 06:51:42
Postat av: Tessan

Sjuka regler. Tur att man inte ska vara med i år då. Haha.Men så dåligt, som sagt, man kan väl få välja ett valfritt program varför ska dom ändra sådär för :O Dåligt. <3

2008-09-11 @ 08:33:24
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/
Postat av: alexx

förlåt om jag svarar här men anledningen till att vi ville ha L:B hopp (dressyren kvittar) är att matilda och jag måste hoppa LÄGST L:A inligt nuvarande regler, matilda tvingas rida ca 130 i vårat lilla ridhus på storhäst. Tackvare det kan en mer oerfaren ryttare lätt vinna över oss i en omhoppning när dom tex hoppar L:C och då blir det inte det "bästa" ekepaget som vinner. :)

2008-09-11 @ 22:21:05
Postat av: R

Såhär fungerar det i vår klubb när det gäller dressyren :

"När du anmäler ska du anmäla dig till den högsta klassen du tävlar under året, eller om

Du inte har tävlat under året, den klassen som du känner att du skulle vilja rida på din utbildningsnivå. Väljer du att rida två gånger (i mån av plats) räknas den högsta klassen.



Följande klasser finns att välja på: LC:1, LB:1, LA:1, LA:P1 och MsvB:1



Vi kommer att kora ”Klubbmästaren”, för ponny och häst, som har den högsta procenten på sin egen nivå."



Fungerar jättebra!

2008-09-12 @ 13:10:14
Postat av: Maria

Du kan ju vara med i hoppningen o rida clear round + tävlingsklass istället för att rida själva KM!

2008-09-12 @ 15:57:23
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: tess

R: Så hade vi i början, fungerade super tyckte jag också!

M. de är inte hoppningen jag är intresserad av! Jag vill rida dressyren men får inte starta pga dom nya reglerna. Sjukt dåligt! Sen är de ju klart att man vill vara med och "fajtas" om KM-titeln när man rider ett KM!

2008-09-12 @ 16:05:54
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: alida

Grattis eller vad man ska sägfa, skönt att hon är friskförklarad!

2008-09-13 @ 20:46:05
URL: http://peplis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback