9 april 2009

Lycka .

Härligt bra uppdatering här har jag hört! Har faktiskt inte haft tid, har knappt suttit vid datorn på senaste tiden, men de kanske ni har märkt? Dessutom finns det inte så mycket att uppdatera om som jag tycker är läsbart. Men ska väl försöka berätta vad som hänt på senaste tiden. Livet rullar på i rätt riktning för en gångs skull, jag är en lycklig tess! Har träffat en underbar människa som gör att jag ler dagarna i ända, tycker om dig bubben :) Har äntligen lyckats få extra jobb som kan ge mig sådär lite inkomst kanske, har även återfunnit gammal vänskap som nästan ger mig glädjetårar! Och till sommaren ser det ut att bli ganska mycket häst i min vardag igen och jag bara längtar!! Så ja, de går åt rätt håll!

Idag måste jag ju passa på att säga Grattis till min underbara Alexandra som blev 18år idag, jättegrattis till dig! :* Imorgon tänkte jag försöka mig på en fotorunda, ta lite nya fräscha vårbilder sen blir det utgång med Örnborg och gamla gänget, kommer bli underbart roligt! Var nästan 1½ år sedan vi var ute tillsammans sist, de är för länge de! Förhoppningsvis får ja lite tid med min trollunge också, återstår att se! Vi kanske hörs oftare, ni får helt enkelt tjata på mig! (vill fortfarande att någon ska fixa min lilla bloggis..)

pussilipuss tess

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du köpa häst?:D

2009-04-09 @ 22:02:16
Postat av: Carro

Att få glädjetårar över gammal återfunnen vänskap är du inte ensam om, men så rostar ju aldrig äkta vänskap heller. Ses imorrn vännen <3

2009-04-09 @ 23:37:51
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/
Postat av: Tessan

Ska du ha Samantha eller blir det att köpa en nu?:)

Roligt att du gått o skaffat dig kille hörrö, de var på tiden;)

2009-04-10 @ 10:16:27
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/
Postat av: klara

Härligt vännen :)

2009-04-10 @ 16:28:41

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback