12 augusti 2009

Regn och rusk .

Vilket jäkla skitväder det har varit idag, usch! Vart tog den fantastiska sommaren vägen? Jag har iallafall haft en bra dag, såhär långt, trots skitvädret. Träffade först Klara på stan en snabbis, vi lämnade CVn på New Yorker så nu får ni hålla tummarna! Sedan träffade jag min sötnos Amanda också. Blev lunch på Bangkok eller vad stället nu hette haha, kina/thai var det iallafall och det smakade bra, trevligt sällskap hade jag ju också :) Lite shopping blev det också när jag var på stan, två par jeansleggings från Vero Moda och en handväska från Väskmakar'n.



Nu väntar stallet och ridning av hästarna. Har verkligen ingen lust att rida idag, skulle helst bara vilja pussa på dom, men har ingen val, måste upp på hästryggen idag också. Hoppas Gustav är lite lugnare idag bara än va han var igår ;) hihi sedan ska jag åka vidare till Marcus så därför det blir en tidig uppdatering idag.

puss tess

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fick jobbet på oliva... Har VÄRLDENS besult ångest nu! :*(

2009-08-12 @ 19:25:25
Postat av: Klaris

från klaris

2009-08-12 @ 19:25:56

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback