Besöksrekord

Igår hade jag besöksrekord här på bloggen och det är alltid superkul! :) Jag hoppas verkligen att ni nya läsare kommer tillbaka och jag uppskattar verkligen om alla ni läsare vill komma med tips på hur bloggen ska bli bättre! Efter min semester ska jag orka ta tag i de ordentligt så alla tips är välkomna, vad vill ni läsa om?




Ett litet tips bara för att följa en blogg på lättaste sätt - BLOGLOVIN!
Det är verkligen en toppensida där man lätt kan följa vilka bloggar man vill. Du ser lätt om någon uppdaterat så du missar aldrig ett nytt inlägg. Jag följer alla "mina" bloggar via bloglovin och är supernöjd. Ett litet tips bara :)



Tänkte även ha en frågestund under dom två veckorna jag är borta, börjar då isåfall på fredag, vad tror ni om de? Skulle det vara intressant? Ska även fixa någon form av bloppis när ja kommer hem. Sen ska ja försöka skriva klart om alla hästarna innan ja åker.. Kom gärna me tips o ideer till bloggen!

puss tess


Kommentarer
Postat av: Jennie

Dina övningar uppskattas alltid :) ofta är det ju "hopp"-relaterat med bomar etc, hade varit kul med någon slags dressyrövning också, även fast du är hoppryttare, något som du kanske använder dig av :)

2010-02-08 @ 14:59:57
URL: http://dresssyrryttaren.blogg.se/
Postat av: Malin

2010-02-08 @ 15:20:31
Postat av: Malin

Roligt att du har så mycket besökare. Grattis..

En frågestund tycker jag låter som en bra ide. :) hihi

2010-02-08 @ 15:22:59
URL: http://malinarmittnamn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Varför köpte du inte Sami? du verkade passa så bra med henne. vart är hon nu ? nyfiken älskade att titta på den vackra hästen :D

2010-02-08 @ 21:30:03

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback