27 juni 2010

Underbara dag, vill inte att den ska vara slut!
Legat ute i solen och i hammocken hela dagen tillsammans med älsklingen, bara njutit. Ätit god mat och verkligen bara slappnat av, så jävla underbart! Behövligt dessutom med tanke på att jag från och med imorgon går in på mitt sommarschema! Imorgon är det 06.30 - 18.00 som gäller!

Ikväll har jag varit och ridit Gustav på Klaras och deras ridbana. Lite markarbete och hoppning var det som gällde idag. Han var superfin idag, galoppen kommer mer och mer för varje ridpass och det känns på något sätt så jädra mycket lättare att rida honom nu. Possitiv och arbetsvillig med enbart några få sparkar! Hoppade riktigt bra idag tyckte jag också, körde väldigt enkelt och lågt, men behövligt. Hur som helst så är jag väldigt nöjd :) Imorgon blir det vila för honom sedan ska han få träffa sin syster på en uteritt på tisdag hihi! Film kommer!!



puss och kram tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback