8 juni 2010

Är lite nervös. Imorgon hämtar jag hem Gustav och ska nu ha ansvaret igen, varje dag. Det har börjat slå mig - tänk om jag inte klarar av det? Tänk om jag sabbar någonting som Björn byggt upp, tänk om han börjar igen? Usch, borde inte tänka så utan använda den här possitiva energin jag faktiskt känner till att tro på att de kommer bli bra. Vill att det ska gå! Nä, nu får ja släppa den här nervositeten och tänka possitivt!

Tack för alla gulliga kommentarer, kul att ni också ser en skillnad på Gustav! Som sagt, mycket kvar men allt kan ju inte hända på en månad. Nu har jag snart två tränare som kommer hjälpa mig väldigt mycket, så de borde gå :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Du kommer att fixa det, det är jag säker på!

2010-06-08 @ 22:38:06
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/
Postat av: jennie kristensson

Du kommer fixa det! Jag säger inte att ni kommer få hårda dagar, för det får alla, men tro på dig själv och det du gör så kommer der bli jättebra :)

2010-06-08 @ 23:57:14
URL: http://jenniekriistensson.blogg.se/
Postat av: Malin

Helt övertygad om att det kommer gå kanon :) ! kommer det något litet bakslag så ge inte upp och försök fortsätta tänka positivt, Det kan inte gå perfekt alla dagar och du är otroligt duktig ! Du KAN, det ser vi ju :)

Lycka till, ska bli kul att följa DIG & GUSTAV igen :)

2010-06-09 @ 10:32:54
URL: http://malvaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag är också helt övertygad om att du kommer klara det galant - så länge du tror på dig själv! Du har vad som krävs för att klara det, och tror nog att nu när du fått hjälp av Björn med sjävla "starten" kommer det inte vara några problem! =)

2010-06-09 @ 10:53:53
URL: http://horsejumper.blogg.se/
Postat av: Louise

Har inte följt din blogg så länge men det jag sett så är jag helt övertygad om att du kommer fixa det. Tar man det bara lugnt och inte stressar fram något kommer det gå helt utmärkt :)

2010-06-09 @ 15:06:05
Postat av: Natta

Det kommer gå super. Nu har du ju hittat knapparna på honom så försök bara att behålla samma känsla som när du red för Björn :-D

2010-06-09 @ 15:37:50
Postat av: Anna

De kommer gå bra tess, håller tummarna för er!

2010-06-09 @ 17:11:25

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback