7 augusti 2011

Hade lite grillmys här igårkväll och det var mys hihi tog det dock väldigt lugnt själv eftersom jag fortfarande inte känner mig helt hundra. Men tack alla ni underbara som var här :)

Idag mår jag inget vidare. Tror jag åkt på både halsfluss och urinvägsinfektion, så blir att ringa vårdcentralen imorgon trots allt. Fan vad jag hatar att vara sjuk, NÄR ska jag få bli frisk liksom!? Dessutom börjar jag jobba imorgon, slut på semestern :( Fan, vill verkligen inte tillbaka.. Men what to do?

Idag blir det nog soffhäng mesta delen av dagen. Kommer ge mig fan på att rida någongång under dagen iallafall, tänkte prova att hoppa lite idag och se om han beter sig lika konstigt som han gjort under veckan. Ska prova att filma med nya kameran också, tyvärr blir det ju ridhuset idag eftersom regnet öser ner här :( Menmen, återkommer igen senare om dagens ridpass!


Kommentarer
Postat av: Martina

Tack själv, det var en superrolig kväll :D:D

2011-08-07 @ 12:19:15
URL: http://zoomintome.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken härlig häst du verkar ha! :)

2011-08-09 @ 13:24:57
URL: http://salentein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback