Färg i vår?

Färghjälp!

Jag har världens ångest över vilken färg jag och Gurris ska köra på i vår.. Har ju beställt ett nytt hoppsett, men färgerna där får vara hemliga ett tag till (eftersom det värsta jag vet är folk som snor ideér och härmas, fjomp som jag är hihi) ;-) Men nu har jag suttit och gjort allt jag kan för att försöka få till snygga öronhuvor i photoshop!

Dessa är alltså på ett ungefär det färger jag funderar på och är väldigt sugen på..  Frågan är då, vilket tycker ni är snyggast!? I övrigt har vi ju brunt läder kombinerat med grå kavaj o svart hjälm eller blå kavaj samt blå hjälm.

1. Grå grund med en silver och en mintgrön passpoal



2. Blå grund med en vit och en ljusrosa passpoal


3. Brun grund med en guldig och en ljusbrun passpoal


(än en gång ber jag ursäkt om mina dåliga skills i photoshop)


Förra omröstningen så tyckte ni att det brun, vit, guldiga var snyggast (49%). Sedan tyckte ni att svart, orange, guld var snyggt (28%), några av er tyckte att det blå, ljusgrön, ljusblåa var snyggt (20%). Inte många var så sugna på det grön, lila, vita färgsettet (4%). Vad tycker ni denna gång? :)

Vilken färg tycker du att Gustav och jag ska ha ivår?



Free surveys

Kommentarer
Postat av: Anonym

gurkan skulle vara sjuuuuukt snygg i det gråa :D

2011-02-02 @ 22:08:43
Postat av: Anonym

du sa ju i tidigare inlägg på bloppis att rosa inte var Gustavs färg? men jag tycker det med mintgrönt

2011-02-03 @ 07:06:26
Postat av: Frida

Ja tycker det blåa va jätte snyggt!! De gråa som fått flest hittills va också sjukt fint men kommer inte de smälta in för mycket i gustav?

2011-02-03 @ 11:19:22
Postat av: julia

så fin blogg! allt bra idag? :)

2011-02-03 @ 18:58:20
URL: http://julialaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback