Lördagslyx




Lite lördagslyx med supergod mat i form av pepparbiff, potatisgratäng, rödvinsås, vitlöksmarinerade champinjoner och sallad samt ett glas rött till det, muums! Övergår nu till godiset, chipsen och colan som jag saknat såå mycket! Faktiskt varit duktig och inte rört någonting av de jag nämnde sedan nyår, hur duktigt!? :) Dock har jag ju inte gått ner ett gram sedan dess typ så vet inte hur mycket det gör att jag numera bara äter sånthär skit en gång i månaden haha nä, ha en trevlig lördagkväll så hörs vi igen imorgon! :-)


Kommentarer
Postat av: klara

jepps du ä med, ska försöka sätta ihop en bra grupp :) är inte så många som är med ännu dock..

2011-02-06 @ 10:03:16
URL: http://klaralindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback