Veckoschema

Måndag: Skrittur ca 30 min

Tisdag: Tömkörning, övergångar

Onsdag: Galopparbete i ridhuset

Torsdag: vila

Fredag: Lösgörnade arbete i ridhuset ca 40 min

Lördag: Skogen ca 50 min

Söndag: ev. dressyträning Marie Carlgren


Tror det blir bra. Är riktigt dålig på att hålla mig till sånahär scheman, men bra att ha en liten plan i bakhuvudet iallafall. Som ni ser ingen hoppning eller markarbete denna vecka, men det känns faktiskt inte som att det behövs. Han hoppar bättre när vi hoppar sällan och de vi behöver jobba på i hoppningen/markarbetet är ju galoppen, då kan jag likagärna köra ett rent pass med galopparbete! Dressyren är viktigast, få honom lösgjord och mjuk.


Förresten, var jag hoppryttare? Isåfall, varför alla dessa vita lindor!?


Kommentarer
Postat av: Sandra Ramtzén

2011-02-28 @ 18:31:33
Postat av: Sandra Ramtzén

Hej. Jag vet inte om du lägger ut till salu grejer på din blogg för andra men eftersom du har så mycket läsare så tänkte jag att det kanske finns någon som ska köpa ny kavaj, hihi. Hör av dig om du kan tänka dig att lägga ut min kavaj på din blogg :)

2011-02-28 @ 18:33:38
URL: http://sandraramtzen.blogg.se/
Postat av: Jennie Kristensson

haha du är nästan, bara nästan värre än mig på vita benlindor ;)

2011-02-28 @ 19:07:44
URL: http://jdressyrfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback