29 januari 2011

Dressyrträning idag, för en ny tränare! Riktigt spännande, blir mer och mer possitiv till det här att prova olika tränare och variera sig lite. Idag hade vi Linda Melin till vår hjälp. Hon hade nästan samma tänk som Karina, vilket alltid underlättar. Målet med träningen var att ha honom låg i form och rundad för innerskänkeln, utan att vika ut med bakdelen, samt att jag skulle få ett stadigt stöd på bettet. Kändes riktigt bra! Var väldigt roligt att träna idag, Gustav kändes väldigt fin och possitiv till arbete. Dock så gjorde han ett åsnestopp som vanligt, kan inte låta bli att asgarva åt honom då, haha knasboll ♥

Men som sagt, riktigt nöjd med träningen och jag tror absolut att det blir fortsatt träning för Linda någongång ibland! Film från dagens träning får ni i separat inlägg :)




Förövrigt så skickar jag en stor tröstkram och massvis med tankar till min vän Alexandra idag. Tänker på dig och förstår verkligen din förtvivlan! Livet är långt ifrån rättvist.. Vila i frid du vackra häst..

Kommentarer
Postat av: Jonasjeanette

Interesting.

2011-05-25 @ 19:34:11
URL: http://jonasjeanette.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback