FRÅGESTUND




Vi kör på fram till typ tisdag.. eller nått :-) Våga fråga nu hihi


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är samantha ? Saknar du henne ? Vad tror du ni hade ridit för klasser om du hade kvar henne ?

2011-03-05 @ 22:25:04
Postat av: Caroline

Vad är dina mål för i år? :)

2011-03-05 @ 22:44:30
URL: http://littleworldof.blogg.se/
Postat av: Malin

Har du någonsin struntat i att mocka en dag för att du inte orkat?



Har Alex (?) någonsin lagt sig i hur du har ridit Gustav så att du har känt dig kränkt?



Har du någon gång lyckats skämma ut dig på en tävling typ sagt "Vilken ful häst!" också står ryttarens mamma eller något brevid?



Vilken häst på hastnet.se skulle du vilja ha om du fick välja fritt?



Kan du inte skriva lite om din vovve? :)



Kommer du och Markus flytta ihop?



Trivs du med din iphone?



Finns det någonting i utrustningsväg du skulle vilja ha som du tror att du aldrig kommer att ha råd med?



Och sen kom jag inte på några fler frågor.. ;)

2011-03-05 @ 22:48:02
URL: http://mightybouncer.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är målet för gurra 2011?? hur mycket kostar gurra och alla prylar varje månad? favorit tränare?

2011-03-05 @ 22:51:00
Postat av: Anonym

hur många unika besökare har du per dag och månad? :D

2011-03-06 @ 07:20:54
Postat av: Klara

Jajemen :D kul att vi ska dit båda 2 så vi kan leka där ;) ska du till Mantorp 27e ? Tänkte åka dit med mina !

2011-03-06 @ 08:20:49
URL: http://klaralindstrom.blogg.se/
Postat av: sabina

2011-03-06 @ 09:02:26
Postat av: sabina

vad vill du jobba med i framtiden? :) för ica vill du väl inte stanna på föralltid ;)?

2011-03-06 @ 09:03:23
Postat av: erika

Hur hög är Gustav i mkh? :)

2011-03-06 @ 11:00:10
URL: http://www.majimka.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vem red in gustav?

2011-03-06 @ 12:02:25
Postat av: Alexx

personligen förstår jag inte varför just jag ska vara med i exemplet. Visst har Tess och jag tyckt mycket olikt i måååånga saker och varit väldigt arga på varandra under perioder. Men samtidigt har jag ALLTID stöttat tess med hästar när hon har haft "sämre" perioder med sina svåra hästar för att hon ska få högre självförtroende. Nu kanske det låter som jag sitter och försvarar mig men förstår inte varför just jag ska vara exemplet när det finns folk som har varit oerhört taskiga som inte ens känner tess mer än över internet där saker och ting lätt kan förvrängas. Sen skulle nog jag kanske ha gjort på annat sätt med gustav med vissa saker utan tvekan, dock då främst för att jag är dressyrryttare. men samtidigt såldes han till henne för att vi visste att hästen skulle få det bästa möjliga och att vi visste att hon kunde göra jobbet! Vi kände tess och hennes familj ganska väl innan och visste vart vi sålde honom och hur han skulle få det! Sen får man inte glömma att det är en svår häst och av ett VÄLDIGT svårt släkte där alla hästarna har "mognar" sent. Jag glädjs iallafall över hur fin han har blivit och skulle gärna själv ha haft honom som dressyrhäst!

2011-03-06 @ 12:27:50
Postat av: karin

Är det bara hästsport som gäller, eller är du intresserad av andra sporter också? Inte som du utövar själv kanske, men som du följer på tv? :)

2011-03-06 @ 13:36:35
Postat av: Anonym

När kommer Gustav säljas? Ska du isåfall köpa en unghäst eller en som du kan ut och tävla med?

2011-03-06 @ 13:42:13
Postat av: Emilie Persson

Är det nått beslut du gjort till häst eller i hästsammanhang som du ångrar väldigt mycket och som du tänker i efterhand "varför gjorde jag sådär för?".

2011-03-06 @ 15:12:07
URL: http://www.emiliepersson.wordpress.com
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

vad är din stora "hästdröm?" var den densamma när du var liten? :)

2011-03-06 @ 15:17:48
URL: http://forzi.blogg.se/
Postat av: Malin

Till Alexx; Jag menar absolut ingenting illa och jag vet absolut ingenting om dig och Tess, ville bara veta hur det var att ha köpt en häst av en kompis, om det har varit några svårigheter :)

2011-03-06 @ 17:29:50
URL: http://mightybouncer.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vem är dina favorit ryttare i hoppning svensk/utländsk och varför? :)

2011-03-06 @ 19:54:21
Postat av: Isabelle

Hej,såg annonsen på Gustav när den låg ute och blev lite kär, ska dock inte köpa häst men kollar ofta för skojs skull ;) Sen snubblade jag in på din blogg för någon dag sedan och insåg att det var ju han! Ska bli jätte kul att följa dig och Gustav framöver. Hoppas att det kommer gå bra, han e en fiiin häst :)



Läste igenom lite gamla inlägg och undrar bara, vad hände med Peia egentligen?

2011-03-06 @ 23:36:02
Postat av: Karolina

Kommer du att sälja Gustav, och i såfall i vilken prisklass ligger han? Grymt fin pålle är det!

2011-03-07 @ 00:46:48
Postat av: Jenny

Hej.



Jag har faktiskt lite täckesfrågor. Jag vet (se: tror) att ni inte har några täckesbyten i stallet. M.a.o står hästarna med samma täcke hela tiden. Hur tycker du att det funkar? Hur gör du? Och vad har du för täcken? Jag ska nämligen flytta till ett stall med samma upplägg och är lite nyfiken på hur andra gör!

2011-03-07 @ 01:10:18
Postat av: LoLo

har du tänkt att köpa en till häst?

2011-03-07 @ 08:18:15
Postat av: Olivia

Provred du många hästar innan du bestämde dig för Gustav?



Betalar du allt med Gustav själv eller hjälper dina föräldrar till?



När blir dressyrdebuten? :)

2011-03-07 @ 11:22:51
URL: http://oliviagovik.blogg.se/
Postat av: Jennie Kristensson

Favorit övning för att få hästarna lösgjorda?

Vad är dröm målet med Gustav?

Vad är ditt alldra största vill-ha-just-nu?

O när får man träffa dig igen? (a) miss you<3

2011-03-07 @ 19:29:02
URL: http://jdressyrfjant.blogg.se/
Postat av: Josefine

Skulle du vilja köpa tillbaka sami ? Tycker du att hon har det dåligt hos sin nya ägare ? Tycker du att du rider sami bättre än nya ägaren ? Hon är en av den finaste häst jag sett!

2011-03-08 @ 13:24:04
Postat av: Rebecca ♥

Vilka är Gustavs starka respektive svaga sidor, och vilka är dina? Matchar ni varandra bra till sättet?



Av alla hästar du suttit på, med vem har det "klickat" allra bäst vid första ridturen?



Vad föll du för hos Gustav?



=)

2011-03-08 @ 16:39:19
URL: http://escana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback