23 september 2011

SÅ! Nu sitter jag äntligen framför datorn och har tid för mig att skriva, underbart. Har massvis med roliga saker att berätta om, men tänker inte ta allt i ett inlägg då det kommer bli för mycket. Därför blir det dag-för-dag inlägg precis som vanligt!



Vi börjar med fredagen!
Spenderade förmiddagen i stallet där jag även gjorde min sista fotografering för denna gång. Det är så att jag fotat alla i stallet till våran nya hemsida och jag är verkligen SÅ himla nöjd med bilderna! Är du nyfiken kan du titta på bilderna här och under fliken "Vi i stallet". Hemsidan ser redan mycket proffsigare ut när alla har likadana bilder. Kom på nu att jag har stallägarna kvar samt några mammor, men det är lätt fixat hihi. Red lite lätt på min vita springare som skötte sig fint -som vanligt nu förtiden. 

Jobbade sedan en timme åt min fina vän Maria, mellan 18-19, så hon kunde åka hem till Stockholm med tåget. Gick väldigt fort och det kändes lite smålöjligt att komma in och jobba en timme ;) Blev sedan lite födelsedagskalas hos Jonte med mina andra fina vänner. En supertrevlig kväll som avslutades på Hugo, nyktert! Jag måste bara skryta med att jag är tillsammans med den absolut snyggaste, trevligaste och duktigaste bartendern på Hugo ♥

En helt underbar fredag med andra ord och jag är så himla tacksam för mina underbara vänner som jag får tillbringa denna underbara tid med - ni är fantastiska, allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback