Ingen dator

Min dator har pajjat och är nu inne på lagning. Vet inte när den kommer att vara klar, men antagligen inte förens nästa vecka :-(

Får helt enkelt blogga så gott jag kan ifrån mobilen sålänge. Dock gör ju detta att jag varken kan lägga in några nya fina bilder (nu när min kamera äntligen är lagad) och jag kan inte lägga upp filmerna från träningen igår och kommer antagligen inte heller kunna lägga upp helgens tävlingsstarter :-( riktigt deprimerande!!! De blir ju en skaplig bild- och filmbomb när datorn väl kommer sen iallafall ;-)

Hm.. Ska sätta mig och skriva om gårdagens träning iaf tänkte jag! Idag har hästarna fått ofrivillig vila, suck. Jobbat idag, inne på sista veckan nu! TRE jävla arbetsdagar kvar :-D wiiie!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

SV ja CS, kostar 799 kr:)

2012-04-21 @ 00:00:03
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback