6 augusti 2012

Blogglusten är inte direkt total om vi säger så.
Men eftersom jag är så snäll så ger jag er en kort uppdatering iallafall. Hästarna har kommit till ro i nya stallet och verkar stormtrivas, framför allt Gustav. Vandrar nästan ingenting och håller sig lugn! Gnista längtar efter en hagkompis, men hon får vänta till 1 september, hoppas hon står ut att gå själv tills dess. 
 
 
Har kollat in tävlingsterminen nu och hoppas på att vår första tävling blir den 19e augusti! Ska bara kolla om jag kan byta jobbhelg på jobbet först :) Blir isåfall en 100 och en 110 cm klass med båda hästarna, känns på´t efter vilan så att säga. Fingers crossed! 
 
I övrigt har jag absolut ingenting att berätta.. Mer än att JW hjälmen fortfarande är till salu 1000 kr samt KL kavajen, gått ner till 900 kr nu.. KÖP! 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hade verkligen velat ha kavajen men är rädd att den är för stor för mig. Jag har egentligen S på kl-kavajen och den var på gränsen för bred och lång. Men XS var för liten! Åh. Önskar jag bodde närmare och kunde prova eftersom jag letar efter precis sån kavaj i den färgen...

Svar: Synd. Jag har i vanliga fall XS på Kingsland kavajerna så denna är lite stor på mig.
tessklintestam

2012-08-06 @ 13:34:53
URL: http://ibequestrian.blogg.se
Postat av: Emelie

Tack snälla du!

Svar: Hoppas du kommer trivas! :)
tessklintestam

2012-08-06 @ 21:10:52
URL: http://pemme.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback