Cassiopeia

Tre år utan min soulmate .
Idag är det tre år sedan min bästa vän, självsfrände och livskamrat försvann hastigt ifrån mig. Min älskade Cassiopeia! Förstår inte själv hur jag klarat mig i tre år utan dig och hur fort tre år har gått.
Jag minns den 11 februari 2009 som att det var igår.
Kommer aldrig att finna någon som dig igen och jag hoppas att du har det bra.
Går inte en dag utan att jag tänker på dig - men det är också du som får mig att klara dagarna.
Du hade inte velat att jag skulle ge upp, du gör mig stark nog att fortsätta kämpa.
Att tänka på alla fina stunder du och jag hade får mig bara att le..
What doesn't kill you makes you stronger
Älskade Peis, du kommer alltid vara the one för mig!
11/6-2004 - 11/2-2009

Kommentarer
Postat av: Nozlihn

va tråkigt :( men jätte fin bild! Du har ju alla fina minnen kvar i alla fall

2012-02-11 @ 13:45:35
URL: http://JNoz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback