27 januari 2012

Fredag .

En dag kvar, sen helg, så galet skönt det ska bli!
Jobbar 16-20.00 idag, så har varit hos Gustav på förmiddagen och fixat stallsysslorna. Skrittade ut en sväng tillsammans med Frida och Kasper, Gustav var riktigt på hugget! Imorgon tänkte jag jobba honom lite i ridhuset :)

Ikväll ska jag först kvällsfodra hästarna efter jobbet sedan prova morgondagens outfit och försöka hitta någon snygg frisyr jag kan ha.


Imorgon då, vad är det som händer då? Jo det är nämligen årets Ryttargala i Östergötland! Jag ska gå tillsammans med "Falsterbobrudarna" och jag är galet taggad, ska bli superroligt faktiskt :) Är väl nästan 4 år sedan jag gick senast på galan hehe Lovar er såklart en bild på hur allt blir imorgon innan vi åker! Någon av er läsare som ska på galan? Ni kanske till och med är nominerade i någon kategori? :)


Freddie i sitt supersnygga fleecetäcke som mamma sytt (!!) av Gustavs trasiga täcke hihi så snyggt ju :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då ses vi där! :p

2012-01-27 @ 19:16:26

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback