4 juli 2012

Stress, stress och åter stress..

Idag jobbar jag alltså exrta på Hööks mellan 11-18.00 istället för att vara ledig. Inser dock nu att jag kanske hade behövt vara ledig då jag har så sjukt jävla mycket kvar att packa och tvätta! Men får sysselsätta mig med de inatt sen.

IMORGON FLYTTAR JAG! Åh jag längtar så himlans mycket!! :D Jag ska få bo i min aldeles egna lägenhet.. Kommer dock sakna mammi jättemycket ♥ Men det är tur att det bara är 7minuter med bil hit sen hihi Hämtar nycklarna imorgonbitti sen är det bara att börja köra alla grejer. Ska dock hinna måla också, men ah som sagt jag har väl hela dagen/natten på mig att få upp allt! Lovar er bildbomb på lägenheten sen när jag fått upp allt. Dock har jag inte skaffat något bredband än så vi får se hur mycket uppdatering det blir.. 


Hur som, var hos Gnista nu på morgonen. Min lilla tjockis! Typ dör över hur tjock hon har blivit på två dagar.. Hon har som sagt lite sommarlov denna vecka innan hårdträningen går igång. Längtar typ ihjäl mig efter att få rida och träna igen! Dumt och lägga sommarlov på båda hästarna samma vecka ;) Var hos Gustav igårkväll och han har tappat en sko! :(  Skitdumt ju eftersom han är precis nyskodd.. Får ringa hovis ikväll sen! NU måste jag sticka till jobbet, höres!


TjockisGnista i sin favorit hage ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tess ! Du måste ju ändra din text under din "profilbild" :) står ju bara om Gustav !

Svar: Vill bara att Gustav ska stå med eftersom jag inte vet hur länge Gnista stannar. Hon är ju med i headern! :)
tessklintestam

2012-07-04 @ 20:54:34
URL: http://malinvalkola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL:


URL:


Kommentera här:

Trackback